maandag 2 februari 2009

Filmpje

Ik heb net geleerd hoe ik een filmpje kan neerzetten in mijn blog, kijken of het lukt...



Het werkt zowaar! (Heeft iemand al een thema in mijn blog ontdekt??) Tot dusver vind ik het erg interessant om hiermee bezig te zijn, de mogelijkheden van het weblog te ontdekken en te kijken wat ik hiermee kan. Alles doet het zo te zien, ik kan vet schrijven, en cursief, de kleurtjes doen het ook allemaal.

Ik ben wel van plan het weblog redelijk professioneel te gaan gebruiken, want privé is het vast ook hartstikke leuk, maar voor mij niet erg nodig. Ik maak wel privé gebruik van weblogs, en probeer me nu op het professionele vlak er ook in te verdiepen. In de volgende dingen gaan we met RSS bezig; wat ik daar inmiddels van heb gezien lijkt me erg goed voor mij om van te leren. Tips voor interessante logs/sites zijn dus zeer welkom, collegae!

2 opmerkingen:

Irma zei

Hoi Leendert Jan,

mooi dat dat gelukt is, van dat filmpje. Mijn You Tube-gadget geeft heel klein beeld, is helemaal niet prettig in het gebruik.

Groeten, Irma
ps om het aantal reacties op op je weblog te vijzelen, dat snap je natuurlijk wel 8:))

rob han-eti zei

Thema? Uhmmmm..... Portugal misschien? Italië, Malta, Madeira, Andorra, ergens in die contreien moeten we het zoeken denk ik.

rob han-eti