donderdag 2 juli 2009

Korte boks


In de vier jaar dat ik hier werk heb ik alle zomers bij heet weer een korte broek aangetrokken naar het werk. Deze week werd toch ook hier weer het gesprek gevoerd: kan dat wel?
Gisteren hadden ook mijn twee mannelijke collega's er één aan. In al mijn banen tot dusver heb ik het gewoon gedaan en was het nooit een probleem. Mijn mening is dat het hier moet kunnen, mits je er verzorgd uit ziet. Ik zou zeker nooit in een Hawaii-bermuda lopen hier, en bij een presentatie doe ik het ook niet.

Ik heb vandaag het exemplaar rechts aan. Netjes toch?

11 opmerkingen:

Diana Senden zei

Hé Lewi,
tja die korte boks is hier wel een item. Laat ik er mijn persoonlijke mening over geven. Ik vind dat het kan mits het er goed verzorgd uit ziet. Mooi vind ik het niet en ik vraag mij ook af of het ontbreken van het stukje stof onder de knie zoveel verlichting geeft. Mij zal je in het Studiecentrum niet aantreffen met blote benen of blote armen waarbij de oksel (met of zonder haar) te zien is. Kwestie van smaak!

LeWi zei

Diana, wat betreft dat verzorgde ben ik het met je eens hoor. Mensen moeten je er wel in zien rondlopen. Met zulke mooie benen als de mijne is dat uiteraard geen issue ;-) En ik kan je verzekeren: dat stukje stof onder de knie maakt op hete dagen héél veel uit...

bibliothekarin zei

Nu nog die trendy slippers erbij...
Blote tenen mag toch, mits ze er verzorgd uit zien???

LeWi zei

Vind ik wel! Alleen vind ik slippers zo ellendig lopen...

Ton Faassen zei

Ha Lewi,

Mooie benen hoor!.
Een paar jaar geleden mochten wij geen korte broek aan op de Hts-Autotechniek. De toenmalige directeur vond dat dat geen gezicht was omdat er veel mensen uit het bedrijfsleven de school bezochten.
Maar wat denk je van een rok?

LeWi zei

Dag Ton, die draag ik nooit ;-)

Zonder gekheid: daar is dan weer nooit discussie over. Zijn mannenbenen minder mooi dan vrouwenbenen?

Janny zei

Dat is natuurlijk een inkoppertje, Leendert Jan!
Wat dacht je wat?
Janny

LeWi zei

Ik weet het niet Janny. Er zijn zowel mannen- als vrouwenbenen die gezien mogen worden toch?

Barbara zei

Dag Lewi,

Wat een prachtig onderwerp. Zo zie je maar de meningen blijven verdeeld.
Maar een kort bokske zoals op het plaatje staat vind ik wel kunnen hoor.

Groetjes Barbara

spider zei

ik vind dit een prima korte broek het ligt er ook aan wie hem draagt en welk model een figuur kan hebben.
Ik heb een dag geprobeerd m'n grenzen te verleggen: eerst m'n oksels geharst en toen een hemdje aan. In de loop van de dag had ik het gevoel ben ik nu aan werk of heb ik vakantie. Ik voelde me werkelijk te bloot. Voor mij zijn dus de schouders bedekt.
En als die airco's zo koud blijven dan ga ik er een hoofddoek bij dragen.Is er geen haar meer te zien. groet van Berthe

LeWi zei

@ Barbara: ja het maakt wat los hè? Onverwacht.

@ Spider: het stond je goed hoor! Maar je moet je er wel lekker in voelen.