woensdag 1 april 2009
Online kantoortoepassingen
Heel makkelijk om je documenten op Google Docs te hebben staan. Ten eerste al voor jezelf: je kunt er overal bij en aan werken. Het delen met anderen is ook makkelijk: ik mail ook wel eens een documentje rond waar anderen dan commentaar op leveren, en het is dan eenvoudig om de draad tussen alle versies met op- en aanmerkingen kwijt te raken.
Is het een alternatief voor ePlace of de gezamenlijke harde schijven? Zou het zeer zeker kunnen zijn. Misschien alleen al om één plek te kunnen bouwen waar we de gezamenlijke documenten opslaan, waar we dat nu nog wel eens op twee doen. Ook vind ik de mogelijkheden voor samenwerking in ePlace niet echt geweldig. Maar goed, zoals Werner B. al meldde wordt ePlace veranderd.
Zeker voor de verschillende administratiedocumenten waar wij nu mee werken is het erg handig als mensen er tegelijkertijd aan kunnen werken, en ook nog eens locatieoverstijgend.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Helemaal mee eens.
Een reactie posten