vrijdag 18 september 2009

De doos...

Jullie zullen begrijpen dat ik heel benieuwd ben...

6 opmerkingen:

Diana Senden zei

De doos, de doos, wat zal er in zitten????? Vanavond zullen we het zien! Vanmiddag eerst een andere doos uitpakken, maar dat is minder leuk.

Marion van het Landje zei

De doos....je hebt al een paar ontdekkingen gedaan. Misschien heb je inmiddels alles al uitgepakt. Ik hoop dat je er veel plezier aan hebt gehad. De voorpret was ook erg leuk.
Een hele fijne vakantie en ik hoop dat we elkaar nog eens zien. veel groeten van Marion

bloxymusic zei

Ha die Leendert Jan,

Bedankt voor je lieve kaartje in mijn postvak.
Ik hoop dat je het een leuk afscheid vond afgelopen vrijdag en dat je nu heerlijk met Reinout aan het genieten bent van je vakantie.
Ik heb vandaag je blog aan mijn favorieten toegevoegd, dus ik hou je in de gaten op je nieuwe werkplek!

Tot ziens, Edith

Marion van het Landje zei

Zo attent en lief ...voor iedereen een kaartje met tekst. Ik was geroerd! Nog veel plezier in Duitsland.

Barbara zei

Hoi Leendert Jan,

Wat een leuk cadeau zeg!
Heel veel succes straks in Utrecht!

Groetjes Barbara

spider zei

Hallo LJ,

Ben je al begonnen? Hier komen de nieuwelingen binnen druppelen.
I.p.v. jou hebben ze er nu drie op die functie gezet.
Blijkt weer hoe goed jij bent.
Succes,
Berthe